מחקר חדש של ComScore מצביע על עלייה בשיעור הגולשים המשתמשים במנוע החיפוש של יאהו!. זאת, במקביל לירידה בנתח השוק של גוגל. מה המשמעות? כמה גולשים משתמשים בכל מנוע חיפוש?
חברת המחקר ComScore פרסמה השבוע את הסקר החודשי שלה הבודק את נתח השוק של כל אחד ממנועי החיפוש המובילים באינטרנט בקרב הגולשים בארצות הברית. על פי הסקר האחרון, גדל נתח השוק של יאהו! בכחצי אחוז והגיע ל-17.1% בחודש יולי האחרון. זאת, לעומת 16.7% בחודש יוני. נתח השוק של גוגל, לעומת זאת, ירד והגיע ל-65.8% (ביחס ל- 66.2% בחודש יוני).
ומה עם בינג, מנוע החיפוש של מיקרוסופט? על פי ComScore, נתח השוק שלו נשאר ללא שינוי ועמד בחודש יולי על 11%. חשוב לציין בעניין זה כי יאהו! ומיקרוסופט חתמו לאחרונה על הסכם לטווח של 10 שנים שבמסגרתו, תציג יאהו! תוצאות ממנוע החיפוש של בינג באתר האינטרנט שלה. לכן, בפועל, כוחו של בינג
בסה"כ בחודש יולי ביצעו הגולשים האמריקאים יותר מחמישה עשר מיליארד חיפושים בכל המנועים המובילים ברשת. כעשרה מיליארד מתוכם בוצעו דרך מנוע החיפוש של גוגל. 2.6 מיליארד בוצעו דרך מנוע החיפוש של יאהו! ו-1.7 מיליארד בוצעו דרך האתר של מיקרוסופט.
נתון מעניין נוסף הוא היקף ההשקות בפרסום דרך מנועי החיפוש, אשר צמח השנה בכ-16% לעומת השנה שעברה. לשם השוואה נציין כי הגידול בפרסום בכלל באינטרנט עמד השנה על כ-11%. כלומר, מפרסמים מקצים כיום יותר ויותר משאבים לפרסום באינטרנט בכלל ובמנועי החיפוש השונים בפרט.
לחלוק, לשתף, לעורר השראה ולהעצים מנהלי מידע, זה המוטו של
קובי שפיבק Bsc ו- MBA. קובי הוא מורה דרך טכנולוגי שמלווה את עולם המחשוב: כתכנת, מהנדס, מנהל, יזם, עיתונאי, יועץ ומרצה, משנת 1976. כעורך הראשי של תחקירי pCon הוא כתב וערך ב-19 השנים האחרונות, למעלה מ-960 תחקירים מקצועיים, שמסייעים למנהלי מחשוב במאות ארגונים, ליהנות מיותר עניין, זמן פנוי וכסף זמין.
מנהלי מחשוב, שמעוניינים לקרוא או להפנות לקובי שפיבק שאלות מקצועיות, מוזמנים לעשות זאת במסגרת תשובות המומחה.
אם לא מצאת שירות זה כשימושי, בבקשה ספר לנו.
אם אתה כן נהנה מהשירות שתף חברים שגם להם הוא יכול לעזור.
תחשוב על החיוך, הסיפוק, ההרגשה הטובה, כשגם רעך ייהנה כמוך והמלץ עכשיו.
מה מייחד את "בראש החדשות" של pCon-line? - כמה חדשות חשובות באמת בתחומי המחשוב ואינטרנט אתה זוכר מהשנה האחרונה? (תן מספר מדויק). pCon-line ממיין ומסנן מאות חדשות ומפרסם את החדשה החשובה ביותר. כך מספיקה דקה ביום להתעדכן ולהתמקד ב-250 החדשות החשובות, רלוונטיות ושימושיות ביותר שהתפרסמו השנה. לכן, הוסף עכשיו את "בראש החדשות"
למועדפים או ל-RSS, התעדכן בפייסבוק או בטוויטר.