הכר האתר     260+ תחקירים בתחומי המחשוב     הצטרף כמנוי
יום שלישי 29 ספטמבר 2020  
חפש תחקיר    
    
   
אודותינו צור קשר  

הבולטים באתר pCon
  התחקיר השבוע  
  בלוג העורך  
  להכיר טכנולוגיות  
  pConTop  
  pConTip  
  אתרים נבחרים  
  הכרזה מועילה  
  טיפים שימושיים  
  סרטונים מומלצים  
  תחקיר דוגמא  
המחשוב בארץ
  גוגל ניוז  
  דיילי מיילי  
  דה מרקר IT  
  גלובס  
  כלכליסט IT  
  קפטן אינטרנט  
  Ynet  
  NRG טכנולוגיה  
  וואלה טק  
  News1 - מחשבים  
המחשוב בעולם
  Google News  
  CNET  
  CIO  
  CIOInsight  
  ZDNet  
  InformationWeek  
  Computerworld  
  eWeek  
  itworld  
  Yahoo!  
קריירה
  דה מרקר קריירה  
  גלובס קריירה ויזמות  
  כלכליסט קריירה  
  CIO Careers  
  CIOInsight Careers  
  CIO U C&S  
  I.W - Global CIO  
  TechRep. Careers  
  CNN Careers  
  forbes Careers  
תשתיות
  ERP.ORG.IL  
  אנשים ומחשבים  
  InfoWorld  
  Virtualization.com  
  CIO-Virtualization  
  IW - Cloud  
  database  
  CRM Daily  
ניידות וסלולר
  סלולרי  
  GSM-Israel  
  גאדג'טי  
  חורים ברשת  
  אנשים ומחשבים  
  CIO - Mobile  
  silicon.com/Mobile  
  CNET Smartphones  
  Coolsmartphone  
  pocketnow.com  
רשתות חברתיות
  חורים ברשת  
  אקטיב & מרקטינג  
  ZVAGELSKY  
  Alltop  
  Mashable  
  SocialMedToday  
  SocialMedExam  
  TechNewsWorld  
  SocialNetWatch  
  CIO- Web 2.0  
תוכנה
  קפטן אינטרנט  
  I.W - Software  
  אנשים ומחשבים  
  וואטצאפ  
  ניוזגיק - פיתוח  
  BetaNews  
  developer  
  SoftwareDevNews  
  .net magazine  
  The Register  
לאינדקס השימושי של pCon סגור שימושון

   שירותי pCon   
pCon הרעיון
תחקירי pCon
התרעות pCon
pConTop
pConTip
פרסום ייחודי
תחקיר דוגמא
105 תחקירים
103 המלצות
    RSS 
 משרות הייטק
   קרא באתר   
    התחקיר השבוע
    שימושון
    בראש החדשות
    פרשנויות
    בלוג העורך
    לוח ארועים
    רכש מחשבים
    מדד ה-PC
    אתר נבחר
    הכרזה מועילה
    טיפ שימושי
    סרטון מומלץ
    מחקרים
    דווח מאירועים
    במה מקצועית
    מילון pCon
    אינדקס

  תוכן לפי נושא  
     אבטחה
     אינטרנט
     חומרה
     יישומים
     ניהול
     סלולר
     עובדים
     עסקים
     שירותים
     תוכנה
     תקשורת
     תשתיות

   


  חיפוש תחקיר
חפש:  בתוך:
 חפש
חפש תחקיר 52 התחקירים האחרונים תחקירים לפי קטגוריות תחקירים לפי שנים
  התקציר השבוע

5/4/2007
תחקיר מספר 810 - קידום האתר הארגוני

האם ייתכן שהאתר הארגוני הוא ``פיל לבן``? השקעה גדולה ללא ROI? כישלון עסקי? מרבית הארגונים משקיעים השקעות עתק בהקמת אתרים מתקדמים ופונקציונאליים. אך לא בכך מסתיימת המלאכה. שכן, לאתר אין ערך רב אם אינו זוכה לחשיפה מספקת.
ראה הדף הפותח

לקט נקודות מפתח חשובות מתוך התחקיר
תחום קידום האתרים השתכלל מאוד בשנים האחרונות וכולל תחרות גדולה מבעבר על המקומות הראשונים בתוצאות החיפוש. קידום אתר יעיל יכול להוביל לתועלות כלכליות משמעותיות.
העיסוק בקידום אתרים, החל בנקודת הזמן שבה האינטרנט החלה להפוך למסחרית. בערך בשנת 1996, החלו להופיע אתרי מכירות באינטרנט ונוצר הצורך בקידום האתרים למקומות הראשונים במנועי החיפוש. בשנים הראשונות, הדבר לא היה כרוך במאמץ רב, שכן התחרות הייתה דלילה וכך גם המודעות. מספיק היה לשים מילות מפתח בתגיות המתאימות באתר ולדאוג לצפיפותן הגבוהה.

מנועי החיפוש כבר "הבינו את הרמז" והאתר דורג בעמוד הראשון. ככל שהאינטרנט התמסחרה והיקף המסחר האלקטרוני גדל, יותר ארגונים נכנסו לשוק והחלו להתחרות על אותן "ביצי זהב" - המקומות הראשונים בתוצאות החיפוש, עבור המילים הפופולאריות. זאת, במיוחד בגוגל, החולש על 50.8% משוק החיפוש.

לא רק בעלי אתרי מכירות מעוניינים בתנועה נכנסת גבוהה לאתריהם. למעשה, כל ארגון שמקים אתר הפתוח לקהל הרחב, מעוניין בחשיפה גבוהה ככל הניתן, לקהל הרלוונטי. קידום האתר מניב שלל תועלות. תנועת המבקרים הופכת לכסף, בעזרת הפניות לסוכנים, יצירת קשר ישיר, מתן הצעות מחיר ואפשרויות הזמנה מתוחכמות. לעיתים, המטרה היא רק לספק מידע אודות שירותים או לאסוף מידע אודות הגולשים.

אתר חברת המכוניות לקסוס למשל, מאפשר לקונים פוטנציאליים לבחור מפרט מדויק לרכב בו הם מעוניינים, כולל צבעים, תוספות ופרטים אופציונאליים (www.lexus.com). חברות דיוור ומשלוחים רבות, מספקות באתרי האינטרנט שלהן אפשרויות מעקב אחרי משלוחים וחבילות.

התועלת העסקית

לפני שמתחילים במלאכת קידום האתר, יש למצוא הצדקה לפעילות הזאת. להלן מספר תועלות עסקיות שתוכל להפיק מקידום האתר: מכירות ישירות, הפניות לסוכנים, יצירת קשר ישיר של הלקוחות עם נציגי המכירות או שירות הלקוחות באמצעות צ'אט, שיחה קולית או אף שיחת וידיאו, אפשרויות הזמנה מתוחכמות (למשל אפשרות לבחור מפרט מחשב באמצעות טופס), מתן הצעות מחיר, הצגת אופציות ומפרטים, הצגת קשת המוצרים, מעקב אחר סטאטוס שירות ללקוחות שהזמינו אותו.

אלמנט בסיסי בקידום אתרים, הוא קידום כניסות חוזרות לאתר, באמצעים כממשק ידידותי שמקל על הגעה למידע ותוכן עשיר שמתעדכן תדיר. מעבר לכך, יש שלל דרכים לקידום הכניסות לאתר בכלל. המקובלות ביותר הן SEO (Search Engine Optimization) ופרסום PPC (או Pay per Click). שתי השיטות מכוונות לשתי תוצאות שמנועי החיפוש מספקים לגולשים.

הצורה הראשונה מניבה תוצאות המכונות "אורגניות" או לא ממומנות והשיטה השנייה היא פרסומות ממומנות (Sponsored Links). לכאורה, ההופעה בתוצאות האורגאניות אינה כרוכה בתשלום, אך ההשקעה בפעילות הקידום המובילה אליה גבוהה ומדובר בעבודה לא פשוטה (כאשר מדובר במילות מפתח עם נפח חיפוש גבוה).

שוק ה-PPC הוא שוק ענק. גוגל, המובילה בתחום, הרוויחה 10.6 מיליארד דולר ב-2006 (99% מזה מפרסום PPC).

כך עושים זאת

קיימות שיטות רבות לבצע קידום בשתי הדרכים. למשל פרסום בבאנרים או פרסום באי-מייל. "צידו השני של המטבע", הם חסרונות שיש למאמצי קידום האתר, בהם הצורך בהשקעה מתמשכת, חוסר יכולת לחזות ROI במדויק, תחרות לא הוגנת מול מקדמי אתרים בשיטות לא הגונות ואף סיכון לחשיפה להונאות Click Fraud. בנוסף, ההשקעה לא תמיד תשתלם ביחס לתועלת שאמורה להתקבל.

שיטות נוספות הן; Search Engine Marketing – שיווק באמצעות מנועי חיפוש הכולל שילוב של SEO יחד עם PPC במנועי החיפוש; פרסום אינטראקטיבי באמצעות סרטונים, משחקים קטנים, יישומים אינטראקטיביים ועוד, שיכולים למשוך את תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי; קידום ויראלי באמצעות מתן תמריצים ו/או סיבות לאנשים שמבקרים באתר לספר עליו לחברים; פרסום במדיה חיצונית כמו טלוויזיה ורדיו; Affiliate Marketing (פרסום באמצעות תוכנית שותפים) וסיוע ביועצים מקצועיים.

שיטות שנויות במחלוקת


כאמור, הופעה במקומות הראשונים במנועי החיפוש גוררת הטבות כלכליות, שלפעמים משתלמות במיוחד, מה שגורם לבעלי ומקדמי אתרים לחפש כל הזמן אחר טכניקות ושיטות להעלאת דירוג האתר בתוצאות החיפוש. בחלק מהשיטות מנסים גורמים שונים לנצל לרעה את האלגוריתם של מנוע החיפוש על מנת לקדם אתר שאין לו ערך אמיתי בעבור הגולש והוא נועד אך ורק לגרוף רווחים. בתחום ה-SEO מוכרים המושגים White Hat SEO, מקדמי אתרים שפועלים בדרכים לגיטימיות, ו- Black Hat SEO המשתמשים בדרכים לא לגיטימיות. דרכים אלו יכולות להיות: Spamdexin (שימוש ב-SPAM, על-מנת ליצור קישורים לאתר או תוכן שמיועד רק למנועי החיפוש), Cloaking (שיטה שבה מציגים דף אחד לרובוטים של מנועי החיפוש ודף אחר לגמרי למשתמשים אנושיים) ותוכנית להחלפת לינקים עם אתרים אחרים.

סיכום


קידום מתמשך ושיטתי של האתר הארגוני, הוא תנאי הכרחי למיצוי התועלת הגלומה בו. רק אלו שיעשו זאת, יקטפו את מלוא הפירות!


לדף הפותח הזמן תחקיר ראה תחקיר דוגמא

  עוד בתקצירים
התפרסם ב-1/5התפרסם ב-3/4התפרסם ב-3/4 לריכוז הארכיונים
שדרוג השליטה ובקרת המובייל כלים לניהול מערך ה-IT GDPR - היישום המעשי לארכיון תקצירים

  תחקירי pCon
איך תחקירי pCon עוזרים?
יש היום, גל צונאמי ענק של טכנולוגיות שצריך להכיר, (1650 טכנולוגיות ונושאים לפי גרטנר). בעבר הספיקו כמה שעות בודדות בשבוע כדי להתעדכן. מאז כמויות המידע גדלו לפחות פי 10 ולכן נדרשות 20-30 שעות בשבוע, כדי לנסות להבין לבד, מה הן אומרות? אנחנו ממיינים ומסננים רק את הטכנולוגיות החשובות ביותר, ומסבירים את המשמעויות וההשלכות המעשיות שלהן. כך אנחנו מסייעים ליהנות מיותר הצלחות מקצועיות! וגם מיותר זמן פנוי וכסף זמין. מעניין? רוצה לדעת עוד?

לפרטים - sub@pcon.co.il טל' 03-9667939 פקס' 03-9660310 או מלא את פרטיך בטופס ההצטרפות בתחתית הדף. קרא גם 103 חוות דעת.

  מה עוד בתחקיר?
הבטחת תועלת מהאתר הארגוני
ההשקעה הרבה בהקמת אתר ארגוני היא בזבוז! אלא אם יודעים כיצד לקדם אותו כהלכה.
1. מה הוא החלק המפתיע בשוק החיפוש השייך לגוגל?
2. מי היא החברה שממליצה לבעלי האתרים לבנות אתרים בשביל אנשים?
3. למה קמפייני פרסום PPC יכולים להניב הפסדים?
4. מתי כדאי לצפות לראות תוצאות מהקידום האורגאני?
5. מדוע חשוב להכין דפי נחיתה?
6. איזה אחוז מקרב מקדמי האתרים סבור של-SEO יש ROI נמוך?
7. למה לא כדאי לבנות אתרי Flash בניגוד לאופנה המקובלת בארץ?
8. איפה אפשר ללמוד איך מבצעים SEO באופן עצמאי?
9. אילו תוכנות יעזרו לך לקדם את אתרך?
10. כמה עולה לקדם אתר?

  המצגת השבוע
התרעות pCon!
מבעיות סיכונים ומלכודות

לפני יישום DLP - למניעת דליפת נתונים!
 
פרשת ויקיליקיס שמזעזעת את העולם בחודשים האחרונים, כמו גם פרשת ענת קם, הן קצה הקרחון לבעיה מרכזית שמשפיעה על ארגונים רבים - בעיית דליפת המידע. עובדים רבים מחזיקים במידע רגיש והם ייקחו אותו איתם במקרה של פיטורים. אחרים גורמים לדליפת מידע בעיקר עקב רשלנות, דרך רשתות חברתיות, איבוד סמארטפון או מחשב נייד שמכילים מידע רגיש ביותר. יתרה מזאת, העבודה מרחוק כמו גם קיומן של מצלמות מתקדמות, במספר רב של סלולאריים, מונעות כל אפשרות מעשית, לחסימה הרמטית של דליפת מידע מהארגון. ביחד עם זה, יש כיום ספקיות רבות שמציעות פתרונות שנועדו לצמצם ולמנוע דליפה מבפנים, כאשר שוק ה-DLP, צומח ב-10% בשנה (Network World) .

לצפיה במצגת לחץ כאן



  בלוג העורך
איזה מסר מעשי, מעורר השראה, מלהיב וחשוב, יש לי היום, לאחר 
שהכנתי 1200 תחקירים טכנולוגיים? איך זה קשור לנכד הג'ינג'י שלי? איך אפשר לסכם 24 שנים ו-1200 תחקירים מקצועיים, בפחות מ-1200 מילים?

מה הבנתי אחרי 1200 תחקירים טכנולוגיים ואיך זה קשור לנכד הג'ינג'י שלי?

איזה מסר מעשי, מעורר השראה, מלהיב וחשוב, יש לי היום, לאחר שהכנתי 1200 תחקירים טכנולוגיים? איך זה קשור לנכד הג'ינג'י שלי? איך אפשר לסכם 24 שנים ו-1200 תחקירים מקצועיים, בפחות מ-1200 מילים? ...
  הפניות מועילות
על תחקירי pCon הדף הפותח השבוע תחקיר דוגמא חפש תחקיר
הצטרף כמנוי הזמן התחקיר 105 נושאים אחרונים 103 חוות דעת
  מתחמים נוספים
 

מקצוענים

המלצות

דרושים

רכש
רוצה פיתרון אמיתי?...
שעובד? מצליח? ובחינם?

למנהלי מידע שרוצים לבחור טכנולוגיות שמצליחות, להימנע מסיכונים מיותרים ולדעת ממה להיזהר... מחכה דרך קלה ומהירה לגלות לגלות בחינם! את - "המוקשים הנסתרים של הטכנולוגיות המבטיחות ביותר"
.

מנהל מידע - צפה עכשיו בסרטון הקצר, ותדע בדיוק במה מדובר. זה חשוב!


במסגרת סדרת מצגות מקצועיות, בלעדיות רק לנרשמים, תגלה:
  • מהן הבעיות הסיכונים והביקורת, על וירטואליזציה, מחשוב ענן, BI ...
  • מה הכי קריטי, בעייתי, מהותי וחשוב, בכל טכנולוגיה?
  • ממה מזהירה שורה של עשרות מומחים מובילים?
  • מה כל מנהל מידע זהיר, חייב, פשוט חייב, לדעת?



  • כדי לקבל חינם! 10 מצגות על "המוקשים הנסתרים של הטכנולוגיות המבטיחות ביותר"
    מלא את פרטיך עכשיו והמצגת הראשונה כבר בדרך אליך...
    דוא"ל: שם:
    שלחו המצגת עכשיו
    *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!      **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.


     
     pConTop
    המלצות למנהלי מידע
    הכי מעניין וחשוב במחשוב
    פרשנות מעשית והכוונה לנושאי מפתח


    כדי להתעדכן מדי שבוע במשמעויות המעשיות של החדשות החשובות, וכן לדעת מה הם נושאי המפתח המרכזים בענף? מלא את פרטיך עכשיו ותקבל מדי שבוע ניוזלטר קצר וחינמי!
    דוא"ל:
    שם:

    כן ,שלחו הגיליון
    *לא נעביר המייל לגורם אחר!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

     ערוץ סרטוני pCon ביוטיוב
     משרות הייטק בשיתוף AllJobs
     pConTip
    הטיפים והסרטונים
    הכי טובים שיש!
    המלצות * חידושים * קיצורי דרך


    חינם! הרשם לניוזלטר שבועי קצר, של טיפים שימושיים ומסקרנים ולקט המלצות על סרטוני החידושים הטכנולוגיים הכי מרתקים שיש. הרשם עכשיו.

    דוא"ל:
    שם:

    כן ,שלחו הגיליון
    *לא נעביר המייל לגורם אחר!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

       תוכן לפי נושא
     
        אבטחה
        אינטרנט
        חומרה
        יישומים
        ניהול
        סלולר
        עובדים
        עסקים
        שירותים
        תוכנה
        תקשורת
        תשתיות
     מודעות דרושים
     איך להתעדכן וליצור קשר
    RSS התעדכן ב-RSS
    RSS התעדכן ב-Google+
    FACEBOOK התעדכן בפייסבוק
    in התעדכן בלינקדין
    TWITTER להתעדכן ביוטיוב
    TWITTER התעדכן בטוויטר
    TWITTER צור קשר במייל
     
    ©כל הזכויות שמורות | אודותינו | צור קשר | פרסם אצלנו | תנאי שימוש | מפת האתר | דף הבית
    לפרופיל ה Google+ | מה דעתך? | מדיניות פרטיות | RSS  | | לימודי מדעי המחשב