דברים מעניינים קורים לאחרונה ביאהו!. הפעם, מבקשת החברה מהחברים בתוכנית הפרסום שלה לחסום את כניסתם של גולשים מחוץ לתחומי ארצות הברית. את פשר הדבר מסביר מכתב ששולחת החברה בשבועות האחרונים לבעלי אתרים שתעבורת הגולשים מחוץ לארצות הברית באתריהם גדולה מדי.
ליאהו! יש מערכת מודעות טקסט בדומה למערכת המודעות של גוגל. מערכת זו מציעה לבעלי אתרים לפרסם באתרם את מודעות הטקסט תמורת תשלום בעבור כל הקלקה על לינק שנמצא במודעת הפרסום. מערכת זו נמצאת כעת בגרסת הביתא שלה. המפרסמים של המודעות האלו הם חברות מארצות הברית ורבים מהן לא מוכרות במדינות אחרות. לכן יאהו! לא מעוניינת שגולשים מחוץ לתחומי ארצות הברית ילחצו על הלינקים למודעות האלו. החברה מנסה למצוא בימים אלו פתרון טכני לעניין, אך בינתיים היא החליטה להטיל על בעלי האתרים
במכתב אותו היא שולחת, יאהו! מבקשת שבעל האתר ינסה לחסום גולשים מחוץ לארצות הברית בגלל שהוא מפר את חוקי הפרסום של החברה. ליאהו! אין פתרון של ממש כיצד לחסום את הגולשים מחוץ לארצות הברית והם לא מציעים איזושהי תמיכה טכנית על מנת לבצע את הדבר. בפנייה למערכת יאהו! של אחד הגולשים הושב לו משירות הלקוחות של החברה שניתן לעשות זאת על ידי יצירת סקריפט או תוכנית שתחסום את הגולשים, אך לחברה אין שום סקריפט כזה שהיא יכולה למסור לו.
לפני כחודש התגלה שיאהו! מסננת את המילה אללה! למשתמשים בשירות האימייל שלה המעוניינים להירשם בשם הכולל את המילה הזו. טענת החברה הייתה אז, שהדבר עלול לפגוע ברגשותיהם של משתמשים אחרים, אך משהתפרסם דבר הסינון, החליטה החברה לבטל אותו.
לחלוק, לשתף, לעורר השראה ולהעצים מנהלי מידע, זה המוטו של
קובי שפיבק Bsc ו- MBA. קובי הוא מורה דרך טכנולוגי שמלווה את עולם המחשוב: כתכנת, מהנדס, מנהל, יזם, עיתונאי, יועץ ומרצה, משנת 1976. כעורך הראשי של תחקירי pCon הוא כתב וערך ב-19 השנים האחרונות, למעלה מ-960 תחקירים מקצועיים, שמסייעים למנהלי מחשוב במאות ארגונים, ליהנות מיותר עניין, זמן פנוי וכסף זמין.
מנהלי מחשוב, שמעוניינים לקרוא או להפנות לקובי שפיבק שאלות מקצועיות, מוזמנים לעשות זאת במסגרת תשובות המומחה.
אם לא מצאת שירות זה כשימושי, בבקשה ספר לנו.
אם אתה כן נהנה מהשירות שתף חברים שגם להם הוא יכול לעזור.
תחשוב על החיוך, הסיפוק, ההרגשה הטובה, כשגם רעך ייהנה כמוך והמלץ עכשיו.