פרסומות באינטרנט מעולם לא היו משתלמות יותר, אלכס טיו הוא ההוכחה הטובה ביותר לכך. אלכס, סטודנט בן 21 מעיירה קטנה באנגליה הרוויח קרוב למיליון דולר בתוך ארבעה חודשים בלבד, דרך מכירת פרסומת באינטרנט.
הרעיון היה פשוט מאוד, אלכס הפך את
אתר הבית שלו ללוח מודעות ענק המחולק למיליון פיקסלים. הוא מכר כל פיקסל בודד בדולר אחד לכל מי שרצה לפרסם מודעת פרסום באתר. טיו עלה על הרעיון כששכב בביתו על המיטה וחשב איך לשלם על הלימודים שלו באוניברסיטה שבה הוא לומד.
בהתחלה אלכס הרוויח מאה דולרים לאחר שמכר לאחיו וכמה מחבריו את מאה הפיקסלים הראשונים שלו. כשהגיע לרווח של אלף דולר, הוא דיווח על כך לעיתונות
ומשם הסיפור התגלגל לממדים שאפילו הוא לא חלם עליהם. אלפי גולשים נכנסו לאתר וחברות רבות שקלטו את הפוטנציאל של פרסום זול להמונים החלו לפרסם אצלו באתר. עד כה נמכרו באתר 911,800 פיקסלים ודף הבית שלו ניראה כמו גרסה מקוונת של הטיימס סקוור בניו-יורק, כאשר מקשטים אותו מודעות פרסומת מכל הסוגים.
``היו לי כמה קשיים לבנות את האתר ויחד עם זאת ללכת להרצאות``, טיו אמר. אבל טיו כבר לא חייב ללמוד באוניברסיטה, הוא מקבל הצעות עבודה מהמון חברות אינטרנט שהתרשמו מהאדם הצעיר שהצליח לעשות הרבה כסף מרעיון מקורי באינטרנט. ``לא ציפיתי שזה יקרה כך``, טיו אומר. ``לקבל הצעות והזמנות ממשקיעים, כל הרעיון הזה נראה סוריאליטי. אני עדיין לא מאמין``.
לחלוק, לשתף, לעורר השראה ולהעצים מנהלי מידע, זה המוטו של
קובי שפיבק Bsc ו- MBA. קובי הוא מורה דרך טכנולוגי שמלווה את עולם המחשוב: כתכנת, מהנדס, מנהל, יזם, עיתונאי, יועץ ומרצה, משנת 1976. כעורך הראשי של תחקירי pCon הוא כתב וערך ב-19 השנים האחרונות, למעלה מ-960 תחקירים מקצועיים, שמסייעים למנהלי מחשוב במאות ארגונים, ליהנות מיותר עניין, זמן פנוי וכסף זמין.
מנהלי מחשוב, שמעוניינים לקרוא או להפנות לקובי שפיבק שאלות מקצועיות, מוזמנים לעשות זאת במסגרת תשובות המומחה.
אם לא מצאת שירות זה כשימושי, בבקשה ספר לנו.
אם אתה כן נהנה מהשירות שתף חברים שגם להם הוא יכול לעזור.
תחשוב על החיוך, הסיפוק, ההרגשה הטובה, כשגם רעך ייהנה כמוך והמלץ עכשיו.